שער 30 –  האש הנאחזת // קו 4 – שחיקה
נכנסנו לשער 30 קו 4 בסביבות 16:57 לפי שעון ישראל, 16 בפברואר, 2024

שער 30

האש הנאחזת

שער הרגשות

להיכנע לגורל

חופש מזוהה כאשליה, ומגבלה מתקבלת כגורל. מודעות רגשית טמונה בין התקווה לכאב.

זווית ימנית של הצטלבות ההדבקה בסמיכות עם הצטלבות הגורל

ראש-אל קאלי

קו  4 שחיקה Burnout
קצב לא מציאותי שמתחנן לחוסר מזל
.

מרומם:  אופי כפייתי והיפראקטיבי שנושא את כל סימני השחיקה, אך לא בהכרח מגיע אליה. תוצאה חיובית נעזרת לעיתים קרובות באבחון, אנליזה. רגשות בעלי אנרגיה גבוהה שעלולים להביא לידי קריסה רגשית.

מורד: הרחבה לא נשלטת עם ההתפוצצות הבלתי נמנעת של הבועה. תחושות לא נשלטות והתפרצויות רגשיות נלוות. 

רבעון החניכה, ראלם של אלציון
הנושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה
נושא מיסטי:  העד החוזר

55 Gate 49 < Gate 30  > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ ההכרה, עיצוב של אנרגיה ממוקדת, המקשר בין מרכז מקלעת השמש (שער 30) למרכז השורש (שער 41). שער 30 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבית (מופשט) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער הגורלות מלמד אותנו שהחיים הם לא מה שאנחנו מצפים שיהיו – הם מה שאנחנו מאפשרים להם להיות. חוויות נוצרות מתוך תשוקה שפוגשת את החיים בשיאים הגבוהים והנמוכים של הגל הרגשי שלנו. תשוקה זו מורגשת לעיתים כמו רעב אובססיבי ששוזר יחד את הכמיהות של חיים שונים ומשפיע על כלל האינטראקציה שלנו עד שהוא מסופק או מתגשם. אנחנו יכולים לשלוט רק בבהירות שבה אנחנו נכנסים לכל חוויה, ולא בתוצאה. מכיוון שאת התשוקה אפשר להרגיע רק באופן זמני, חיים ללא בהירות הופכים לרכיבה רגשית פרועה. עם הזמן אנחנו רואים כי החופש להגשים את חלומותינו הפרועים ביותר הוא רק אשליה, ולתשוקה שאין לה גמול לא צריך להתייחס באופן אישי. האיזון בחיינו מגיע דרך כניעה, דרך הקבלה של מה שיש. כשאנחנו פועלים כך, אנחנו לא צריכים לחשוש מהגורל או להרגיש לחוצים לרדוף אחרי הפנטזיות של שער 41. על ידי קבלה של המגבלה שלנו או מקום בדפוס החיים הגדול יותר, הרהורינו על רגש ותשוקה עמוקים הופכים – בזמן שאנחנו חווים את אנושיותנו – למתנה שאפשר לשתף עם אחרים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות