שער 37 –  המשפחה // קו 2 – אחריות
נכנסים לשער 37 קו 2 בסביבות 24:20 לפי שעון ישראל, 26 בפברואר, 2024

שער 37

המשפחה

שער החברות

הנכונות לאמץ את האאוטסיידר

הביטוי ברמת המקרו והמיקרו של הטבע הבסיסי של הקהילות. ביטוי מעבר לאישי של הרגישות הפוטנציאלית של מהפכה.  

זווית ימנית של הצטלבות התכנון

ראש-אל מיטרה

קו  2 אחריות Responsibility.

מרומם: הבנת העיקרון של אחריות אישית כבסיס לשיתוף פעולה מוצלח. האפשרות לחברות דרך אחריות אישית.

מורד
: הנטייה להצביע על אחריותם של אחרים. האפשרות שידידות תביא לידי הצבעה על אחריותם של אחרים.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון
הנושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה
נושא מיסטי:  העד החוזר

63 Gate 55 < Gate 37  > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ הקהילה, עיצוב של חלק שמחפש להשתייך לשלם, המחבר את מרכז מקלעת השמש (שער 37) עם מרכז האגו (שער 40). שער 37 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

שער 37 הוא השער השיתופי ביותר בבודיגרף. כשאחרים מכירים בכוח שלנו, אנחנו יכולים להחזיק יחד גם משפחה וגם קהילה, הודות לחום, לידידות ולטבע המטפח שלנו. אנחנו יכולים ליצור קשרים רגשיים עם אחרים דרך מגע ורגישות יוצאת דופן, שחשה את הנגישות או את הפתיחות שלהם כלפינו. אנשים ירצו שנהיה נציגיהם הארגוניים ושנקבל בברכה את הבאים החדשים או הזרים. להצעה הזאת אולי ניענה בשמחה אם העסקה או מה שנקבל בתמורה יהיו מספיקים ומקובלים על כל הצדדים. שער 37 הוא שער הפה, כך שהתכנון, האיסוף וההכנה של מזון ממלאים לעיתים קרובות תפקיד מרכזי במפגשים המשפחתיים והקהילתיים. בעסקה בין שערים 37 ו-40, שער 40 הוא הסַפָּק מרצון, ואנו המפיצים של הנכסים והכישורים. ללא שער 40 אנו מחפשים את אלה שיכולים לספק את המשאבים הדרושים לקהילה כך שיהיה לנו מישהו להתמקח איתו או משהו להפיץ. הפחד הכי גדול שלנו הוא להיכלא בתפקידים השבטיים המסורתיים או להיאלץ לחיות לפיהם.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות