שער 49 – המהפכה // קו 3 – אי שביעות רצון פופולרית

נכנסנו לשער 49 קו 3 בסביבות 05:19 לפי שעון ישראל, 10 בפברואר, 2024

שער 49

המהפכה

שער הדחייה

מודעות פוטנציאלית ורוחניות טקסית

באופן אידאלי שינוי צורות מבוסס על העקרונות הנעלים ביותר ולא פשוט לשם כוח. ידיעה מי ומה חשוב או לא עבור הקהילה.

זווית ימנית של הצטלבות ההסבר בעמדת סמיכות עם הצטלבות החוקים

ראש-אל קאלי

קו  3 אי-שביעות רצון פופולרית Popular discontent

מרומם
: היכולת להרוס צורות שהתיישנו ברגע שהמגבלות הוסרו. הפוטנציאל לדחות ברגישות עקרונות או מערכות יחסים שנכשלו.

מורד: פלוטו בנסיגה, פראות, שיש לה תמיכה כללית, שבאה לידי ביטוי בסילוק המשטר הישן, ועלולה לפגוע באופן קבוע בחדש. חוסר רגישות בדחייה וכשדוחים.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון
הנושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה
נושא מיסטי:  העד החוזר

30 Gate 13 < Gate 49  > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ הסינתזה, עיצוב של רגישות, המחבר את מרכז מקלעת השמש (שער 49) עם מרכז השורש (שער 19). שער 49 הוא חלק מהמעגל השבטי (אגו) עם מילת המפתח "תמיכה".

העקרונות של קבלה ודחייה, חתונה וגירושין, ובסופו של דבר מהפכה, הם תוצאה ישירה של חיים בהיררכיה שבטית שמושפעת מהגל הרגשי. מכיוון ששער 49 ממקם אותנו בראש אחת ההיררכיות האלה, אנו חשים צורך שיצייתו לנו. צורך זה מתורגם לתוכנו ומפעיל את הכוח לקבל או לדחות אדם מסוים, או לקבל את בקשתו לקבל גישה למשאבים שלנו או את בקשתו להתחיל מהפכה שלו עצמו או בשם מישהו אחר. רגישותנו או אי-רגישותנו כלפי אנשים אחרים (ובעלי חיים) והצרכים המיוחדים שלהם מבוססות על הדהוד של העקרונות שלנו. במילים אחרות, האנשים שאנחנו מקבלים למעגלים שלנו הם אלה שמוכנים לעמוד לצידנו ולתמוך בעקרונות שלנו; את השאר ניאלץ לדחות. הערכים שלנו הם אג'נדה חברתית לשינוי ותיקון (רפורמציה). אג'נדה זו ממוקדת בעיקר במזון ובחלוקת מזון; אנשים שיש להם מה לאכול לא חייבים לצאת למלחמה. אפשר למנוע מהפכה על ידי מילוי הצרכים או להיכנס אליה כרגע הכרחי ומפלט אחרון. ייתכן שאנו נהיה אלה שהקבלה או הדחייה שלהם ישפיעו על הדרך שתיבחר כדי לספק את הקבוצה הנזקקת. הנושאים המעצבנים אותנו הם הפחד מדחייה והתוצאות של חוסר היכולת לחזות.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות