שער 55 –  שפע // קו 2 – חוסר אמון
נכנסים לשער 55 קו 2 בסביבות 08:53 לפי שעון ישראל, 20 בפברואר, 2024

שער 55

שפע

שער הרוח

איכות הרוח היא ברגע הרגשי

שפע הוא בהחלט שאלה של רוח. בכל נקודה מסוימת רוח אינה עניין של השוואה, אלא רק הפלא שה"גביע" (החיים) קיים בכלל.  

זווית ימנית של הצטלבות הפיניקס הישן (עד 2027)

ראש-אל קאלי

קו  2  חוסר אמון Distrust
שפע שמתעכב בגלל השמצות ורכילויות
.

מרומם
:היכולת לחדור למרכז, כך שבאמצעות כישרונות קשורים יוכח היטב שהאמון שניתן אינו מזויף. יציבות רגשית והכוח של הרוח תלויים באמון שמתקבל מאחרים.

מורד
:האתגר הישיר למשמיצים שתמיד יוכלו לצטט את המשורר: 'הגברת מתלהמת קצת יותר מדי'.* רק דוגמה מתמשכת יכולה להתגבר על חוסר האמון. הדחף הרגשי להתעקש שיש על מי לסמוך, שאינו מבטיח קבלה על ידי אחרים או תועלת לרוח.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון
הנושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה
נושא מיסטי:  העד החוזר

37 Gate 30 < Gate 55  > Gate

שער זה הוא חלק מהערוץ של הביטוי המוגזם של רגשות, עיצוב של מצב רוח, המקשר בין מקלעת השמש (שער 55) למרכז השורש (שער 39). שער 55 הוא חלק ממעגל האינדיווידואלי (הידיעה) עם מילת המפתח העצמה.

מודעות לרוח אינה מושג (אג'נה) או אינסטינקט (טחול) – זהו רגש (מקלעת השמש). שפע הוא פונקציה של רוח; הוא האופן שבו אנחנו תופסים את מה שאנחנו מרגישים ואת מצב הרוח שאנו חווים ברגע זה. שער 55 רגיש לכימיה המלנכולית של הגל הרגשי, שנע כל הזמן במעגלים מתקווה לכאב. רגע אחד ה"כוס" שלנו מרגישה חצי ריקה וברגע הבא היא מרגישה חצי מלאה. מצבי הרוח שלנו קובעים מה נכון לנו ומתי. אם איננו במצב רוח לאכול, לעבוד, לתנות אהבים, להיות חברותיים או ליצור, לא בריא לנו לעשות זאת. כשמתחשק לנו להיות לבד, אנחנו לא מנסים להסביר או לתרץ את עצמנו; עלינו פשוט לכבד את מצב הרוח ולאמץ את היותנו ברגע זה עם האני הפנימי היצירתי שלנו. הזמן היצירתי ביותר שלנו הוא כשאנחנו מרגישים ממש מלנכוליים. מילה מתחשבת לסובבים אותנו כשאיננו במצב רוח חברותי תעזור להם לא לקחת אישית את האנרגיה הרגשית שהם חשים מאיתנו. אנו פתוחים לאנשים עם שער 39 שמתגרים בנו כך שנוכל להבין את רוחנו ואת מצבי הרוח שלנו בעצמנו. בכל נקודה נתונה בגל שלנו האופן שבו הרוח שלנו מרגישה ומביעה את הרגשות בהגזמה אינו נתון להשוואה, לוויכוח או להשפעה של אחרים. מודעות לרוח צומחת מתוך הפלא שה"כוס"/גביע קיים בכלל. מה שאנחנו הכי חוששים ממנו הוא ריקנות רגשית או חוסר תשוקה בחיים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות