שער 17-  עוקב אחרי  // קו 5- שום אדם אינו אי

נכנסים לשער  17  קו  5  בסביבות  00:28  לפי שעון ישראל, 28 למרץ, 2024                     

שער 17

עוקב אחרי

שער הדעות

מקורקע בפרטים

החוק העתיק שמי שרוצה למשול צריך לדעת לשרת. ארגון הנוסחה לביטוי. התמקדות ויזואלית בתבנית והשלכה ממנה אל העתיד.

זווית שמאלית של הצטלבות המהפך

ראש-אל מיכאל

קו 5  שום אדם אינו אי  No human is an island
 ההבנה, איך שלא תובן, שאין סוף להיררכיות.

מרומם: הביטוי היצירתי האולטימטיבי של תלות הדדית, בין אם הוא רצון אלוהים ובין אם הוא  סִינטזה גלובלית. דעות שיכולות לבטא את הערך של להיות מאורגן בין אם בצורה ארצית ובין אם רוחנית.

מורד: היהירות, למרות כל הראיות לטעון שהכסף נעצר כאן! האפשרות של דעות לסרב לראות את הערך של להיות מאורגן.

 

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

21 Gate 25 < Gate 17  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הקבלה, עיצוב של יצור ארגוני, המחבר את מרכז האז'נה (שער 17) למרכז הגרון (שער 62). שער 17 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי של הבנה (לוגי) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 17 מחפש מושג אחד או אחדות דעים בקרב הרבים שאפשר לסמוך עליהם – אלה שישרדו גם את הניסיונות וגם את הביקורת, וירגיעו את הפחדים שלנו בנוגע לעתיד. שער 17 מעוצב לגבש תשובה לכדי מושג, תבנית שאפשר לעבוד איתה או פתרון אפשרי שיכין את הקרקע לפרטים ההכרחיים של שער 62.  עד נקודה זו בתהליך הלוגי המיינד שלנו הטיל ספק בנוגע לעתיד, גיבש פתרון אפשרי, ועכשיו הוא מרגיש את הלחץ להביע אותו כדעה. מה שהוא צריך כרגע זה את יכולתו של שער 62 לתרגם את המושג לשפה, לתמוך אותו בעזרת עובדות ופרטים ולהציג אותו לציבור לבחינה וניתוח.

עיננו הימנית מעיפה מבט על העולם ורואה בו אוסף של תבניות ויזואליות שניתנות לזיהוי. אם תבנית או דעה אינה עומדת במבחן ההיגיון, היא תידחה או צריכה להידחות. לרוע המזל לא תמיד אנחנו יכולים לתרגם את התמונה הוויזואלית או את מה שהבנו ממנה לשפה. ללא שער 62 נמצא את עצמנו מחפשים שם כדי לייצג את המושגים, עובדות כדי לתמוך בדעות, ואמצעים יעילים כדי להעביר הלאה את הצעותינו. חרדה מנטלית עולה אצלנו בעקבות החשש שאף אחד לא יבין או יעריך את הערך של תרומתנו.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות