שער 36 –  החשכת האור  // קו 6 – צדק

נכנסנו לשער  36  קו  6  ב  – 14:41  לפי שעון ישראל, 17 למרץ, 2024                     

שער 36

החשכת האור 

שער המשבר

לחכות לבהירות רגשית

כלל המחזורים, שבו ירידה היא שלב טבעי, אבל לא אין-סופי. פעולה ללא מודעות מביאה לידי משבר רגשי. שינוי בהרגשה משמעה סיום המחזור .

זווית שמאלית של הצטלבות המישור

ראש-אל מיטרה 

קו 6 צדק Justice

ההישרדות הבלתי נמנעת של הצדק  הראוי

מרומם: הידיעה והאמונה הנלווית שכוחות החושך הורסים את עצמם בסופו של דבר. "את מי שהאלים רוצים להשמיד, הם קודם כול משגעים". ההכרה בנכונות המשבר כשהיא נובעת מתוך רגשות טהורים.

מורד: צער וציניות עמוקים, שההבנה שהחושך משמיד את עצמו אינה מפחיתה אותם. הצער או הציניות שנלווים להבנה שלמרות נכונות הרגשות, תמיד יש משבר.

רבע המוטציה, ממלכת וישנו
הנושא:  המטרה מושגת דרך שינוי
נושא מיסטי:  קבלת המוות 

25 Gate 22 < Gate 36  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ הארעיות, עיצוב של "כולבויניק", שמחבר את מרכז מקלעת השמש (שער 36) למרכז הגרון (שער 35). שער 36 הוא חלק ממעגל החישה הקולקטיבי (המופשט) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 36 הוא המקום שבו הפחדים שלנו מפגיעות וחוסר ניסיון (רגשי ומיני) נפתרים או נהפכים לניסיון; המקום שבו אנו יוצרים ופוגשים את האתגרים לשינוי ולגדילה באמצעות משברים רגשיים. ככל שעם הזמן אנו צוברים בהירות רגשית, כך אנו לומדים איך להתמודד עם משברים רגשיים שיצרו אחרים, וגם יוצרים פחות מהם בעצמנו. שער 36 מרסן את הגל החזק בין תקווה לכאב שמוליך את החוויה האנושית לקראת שינוי. האנרגיה שלו מכוונת ישירות למרכז הגרון, כך שהטווח המלא והעומק של רגשותנו מוכנים לבוא לידי ביטוי. כל מה שדרוש הוא מישהו או משהו שיניע את שחרורם.

ללא שער 35 שיספק מוצא ראוי או ייתן כיוון ממוקד לאנרגיה הזאת, מצב זה עלול להיחוות כמשבר אישי.  במשך הזמן אנו לומדים להישאר יציבים על ידי הסתגלות סבלנית לרגשות שמשתנים תדיר. לעיתים נגלה שרגשות אלה נהדרים ומדרבנים ואנו מביעים אותם בטבעיות, ולעיתים שהם מציפים  אותנו ולא נוחים לאחרים. כך או כך תנו להם להתגלות, כי כך אנו מגיעים לעומק הרגשי שלנו במטרה להגיע לאמת שלנו. ללא שער 35, ההרגשה שאנו לא ראויים מספיק ואין ביכולתנו לעמוד בציפיות של עצמנו, תעשה אותנו עצבניים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות