שער 63 – לאחר סיום // קו 3 – המשכיות
נכנסנו לשער 63 קו 3 בסביבות 12:47 לפי שעון ישראל, 3 במרץ, 2024

שער 63

לאחר סיום

שער הספק

הספק הוא השראה חיונית

בפיתולי החיים כל הסופים הם התחלות. העתיד תלוי בביסוס ודאי של תקפות הצורה. הדלק הוא שאלת שאלות.

זווית ימנית של הצטלבות המודעות

ראש-אל מיטרה

קו  3 המשכיות Continuance.

מרומם
: התמסרות להתחלה חדשה שמתעקשת לשמר את העקרונות שהושגו על אף הצורך להיות בקשר עם אלה שטרם הגיעו למצב הזה. הספק שאפשר לשמור על העקרונות בזמן שנמצאים בקשר עם אחרים.

מורד
:הצלחה בכל מחיר. הלחץ לסלק את הספק בכל מחיר.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון
הנושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה
נושא מיסטי:  העד החוזר

22 Gate 37 < Gate 63  > Gate

שער זה הוא חלק מערוץ ההיגיון, עיצוב של רגיעה מנטלית מעורבת בספקות, המחבר את מרכז הראש (שער 63) עם מרכז האז'נה (שער 4). שער 63 הוא חלק מהמעגל ההבנה הקולקטיבי (היגיון) עם מילת המפתח "לחלוק".

החשד או הספק של שער 63 הוא רק לחץ; זו המוכנות לשים לב למה שמרגיש לא בטוח ולפקפק בו עד שהוא נעשה מובן ואפשר להעריך אותו במונחים של ביטחוננו העתידי. ספק מתעורר כשאנו חשים חוסר עקביות או חולשה בתבניות הקיימות שמובילות את החיים קדימה. זה מרכיב חיוני בתהליך ההבנה/היגיון, וההוגיון הוא המכנה המשותף שזורם דרך כל צורות החיים ביקום ומקשר ביניהן. הספק של שער 63 יכול להיות מופנה החוצה לעולם, או מכוון פנימה, באופן לא מתאים, לחיינו ולבחירותינו. הספק שלנו הופך לתחושת דחיפות לעצב שאלה שמתייחסת למשהו שאינו ברור לנו. אם איננו מקבלים תשובה הגיונית ומעשית לשאלתנו, ממשיך להיווצר לחץ בצורה של חשד. ההתמקדות שלנו בעתיד, עם היכולת לראות תבניות שקיימות בהווה, פירושה שאם משהו נראה חלש ואינו עומד במבחן ההיגיון שלנו, או אם הוא אינו מבטיח את עתידה של החברה, אנחנו נדחה אותו לטובת תבנית אחרת. כאשר אנו חלק מקבוצה שעסוקה בתכנון לטווח רחוק, ההילה שלנו תתרום את דלק הלחץ הזה לניסוח תשובה לתהליך סיעור המוחות של חיזוי אפשרויות עתידיות. ללא שער 4 , לחץ מנטלי יכול לבוא לידי ביטוי בצורך שלנו לקבל תשובה לשאלות הבוערות של החיים.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות