שער 24 –  החזרה //  קו 2 –  הכרה

נכנסנו לשער  24  קו 2  בסביבות  14:24  לפי שעון ישראל, 28 באפריל  2024                     

שער 24

החזרה

שער הרציונליזציה

ההשראה צריכה לקבל צורה רציונלית

התהליך הטבעי והספונטני של שינוי והתחדשות. רציונליזציה היא סיכון ומבחן לרוח. אין הוכחה או ניסיון קודם, רק הידיעה.

זווית ימנית של הצטלבות ארבע הדרכים

ראש אל יאנוס

  קו 2 –  הכרה      Recognition

מרומם: התאמה נכונה וספונטנית לצורות חדשות. הכישרון הפוטנציאלי של המשגה ספונטנית.

מורד:  היהירות לראות בשינוי הישג אישי במקום תמיכה חברתית או תופעה טבעית. היהירות המנטלית שהכישרון להמשיג בספונטניות עשוי ליצור.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

  2 Gate 27 < Gate 24  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ המודעות, עיצוב של חושב, שמחבר את מרכז האז'נה (שער 24) למרכז הראש (שער 61). שער 24 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (ידיעה) עם מילת המפתח "העצמה".

תפקידו של שער 24 לקחת את ההשראה הייחודית של שער 61 ולהפוך אותה למושג רציונלי שבסופו של דבר אפשר להעבירו לאחרים. הוא חוזר לאותה טריטוריה שוב ושוב, חושב מחדש על רעיון שנחשב מעורר השראה, חוזר עליו עד שהוא יכול ללבוש צורה. המיינד שלנו אינו יכול לפעול על ההשראה, או להוכיח אותה באופן לוגי או דרך חוויות העבר. מדובר בתהליך טבעי וספונטני של טרנספורמציה, התחדשות מנטלית וידיעה ייחודית. ברגע אחד הידיעה אינה קיימת, וברגע שאחריו כן. כדי להשתמש במיינד האינדיבידואלי שלנו לתועלתנו הגדולה ביותר, עלינו לתת לעצמנו זמן לחזור ולהפוך בדברים. תהליך זה יכול לכלול התבוננות במשהו או האזנה לו שוב ושוב. אם ניתן למיינד שלנו להשתנות באופן אורגני, בלי לנסות לשלוט עליו, הפתרון יופיע לעתים קרובות מעצמו. אנחנו נשמע אותו ברגע של דממה, כמו ה-אהה שקופץ לראשינו באמצע הלילה.

שער 24 הוא פחד מפני אי-ידיעה, שהיא הלחץ המנטלי שלעולם לא נדע בביטחון או שלא נוכל להסביר את הידיעה שלנו. אם ננסה לקבל החלטות דרך המיינד, נעורר את החרדה הזאת. בלי שער 61 אנחנו בלחץ לקבל החלטות מנטליות של הנוטסלף כדי לחפש את המסתורין מעורר ההשראה הבא שאנו רוצים לפתור.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות