שער 27 –  הזנה //  קו 5 –  המוציא לפועל

נכנסים לשער  27  קו 5  בסביבות 16:55  לפי שעון ישראל, 25 באפריל  2024                     

שער 27

הזנה

שער האכפתיות והטיפול

טיפול קודם כול בעצמי

הגברת האיכות והמהות דרך מתן תשומת לב וטיפול. החמלה והאנרגיה לדאוג לחלש.

זווית שמאלית של הצטלבות התיאום

ראש אל יאנוס

קו 5 – המוציא לפועל    The Executer
היכולת לחלק ביעילות את המשאבים של אחרים

מרומם:  או: סוכן החלוקה המוכשר ובעל העקרונות; או: התחושה הטובה והיכולת למצוא אחד כזה. הכוח והעוצמה לדאוג למשאבים של אחרים.

מורד:  טבע מסויג שמקשה על חלוקה או על החיפוש של ייעוץ ועזרה. חולשה והסכנה לאבד כוח מגבילים את הטיפול והדאגה. 

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

24 Gate 03 < Gate 27  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ השימור, עיצוב של אפוטרופסות, שמחבר את מרכז הסקרל (שער 27) למרכז הספלין (50). שער 27 הוא חלק מהמעגל השבטי (הגנה) עם מילת המפתח "תמיכה".

האנרגיה של שער 27 ממוקדת בשימור ובשיפור של איכות החיים באמצעות הכוח לדאוג לחלש, לחולה ולצעיר. בשער זה יש פוטנציאל עצום לאלטרואיזם, כמו שבא לידי ביטוי בחייה של אמא תרזה. התפקיד של שער 27 הוא להזין ולטפח באמצעות הכוח של חמלה וטיפול. הקוטביות היא שאנחנו צריכים גם  שמישהו יזין ויטפח אותנו. אנחנו צריכים קודם כול לטפל בעצמנו כדי שיהיו לנו האנרגיה והמשאבים לטפל באחרים, ואז לאפשר לסמכות שלנו להדריך אותנו איפה ומתי להשקיע את האנרגיה שלנו. הזנה או טיפוח שניתנים בלי מודעות הם בזבוז משאבים יקרים.

כל שורה בשער זה מייצגת דרך להתחבר אל השבט ולטפל בו בהתאם לרמת הצרכים הנדרשת. ללא שער 50 ייתכן שיחסרו לנו האינסטינקט והערכים ליצור גבולות בריאים סביב הדחף הטבעי שלנו לדאוג לאחרים, ובקלות נוכל למצוא את עצמינו מקריבים את עצמנו או את הרווחה שלנו.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות