שער 42 –  הגדלה //  קו 5 –  מימוש עצמי

נכנסנו לשער  42  קו  5  בסביבות 04:55  לפי שעון ישראל, 13 באפריל  2024                     

שער 42

הגדלה

שער הצמיחה

'הגביע הקדוש' הוא החוויה

התרחבות המשאבים המאפשרים מימוש מלא של פוטנציאל ההתפתחות. השלמת מחזור היא לב הצמיחה.

זווית שמאלית של הצטלבות העירנות

ראש אל יאנוס

קו 5 מימוש עצמי Self-Actualization

מרומם: ההגשמה ומימוש המטרה כדרך טבעית ששכרה הוא תחושת עצמי בריאה, ולא הכוח וההשפעה הנלווים אליה באופן טבעי. צמיחה שהיא מימוש עצמי ובטבעיות מביאה לידי השפעה.

מורד: מימוש עצמי כחוויה פנימית בלבד שסופה שתדרוש או שתיצור אופי מתבודד. צמיחה פנימית שמעצימה את ההיתבודדות.

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

3 Gate 51 < Gate 42  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ ההבשלה, עיצוב של התפתחות מאוזנת, המחבר את מרכז הסקרל (שער 42) עם מרכז השורש (שער 53). שער 42 הוא חלק מהמעגל הקולקטיבי הרגשי (אבסטרקטי) עם מילת המפתח "שיתוף".

שער 42 הוא העקשנות להישאר במחזור כדי למקסם את הפוטנציאל הטבעי שלו. התהליך המעגלי של המופשט משתמש בחוויות האנושיות הקולקטיביות כדי להביא לידי גדילה והתפתחות מאוזנת וכך ליצור יסוד להתקדמות עתידית. כל מחזור שנכנסים אליו מתבסס על השיעורים שנלמדו מקודמו. כשמחזור מסיים את מסלולו, אנו נחליט מה דרוש כדי להביאו לידי סיום. לפני שאנחנו יכולים להתחיל מחזור חדש, המחזור הקודם צריך להסתיים, שאם לא כן במחזור הבא נצטרך לעסוק שוב במה שייוותר לא גמור או לא מושלם. זה נכון בייחוד במערכות יחסים שבהן להרגשתנו תבניות התנהגות לא פתורות, שמקורן עשוי להיות אפילו בילדות, תוקעות או בולמות אותנו. אנו ממוקדים במה שדרוש אנרגטית להשלים את המחזור או את התהליך, ואם ההתחלות חלשות או אינן נתמכות דיין, נרגיש לא נוח ועצבניים.

חשוב שהדבר שאנו מתחייבים לו יהיה נכון לנו, שכן משהתחייבנו, יקשה עלינו מאוד לחלץ את עצמנו ממנו, כמו למשל מנישואין אומללים. בכך שנמתין עד שנרגיש – באמצעות האסטרטגיה והסמכות שלנו – שנוח לנו להתחייב עם האנרגיה שלנו, נמקסם את 'פוטנציאל הסיפוק' שלנו. ללא שער 53, שמספק את אתחול הניצוץ, אנו עלולים למצוא שחסר לנו כוח ההתמדה הדרוש להשלמת התהליך, או שאנו מתוסכלים מכך שאנו מנסים להתחיל דברים שבסופו של דבר אינם מתחילים באמת.

 

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות