שער 51-  המעורר // קו 5 –  סימטריה

נכנסים לשער  51  קו  5  בסביבות 11:31  לפי שעון ישראל, 8 באפריל  2024                     

שער 51

המעורר

שער הזעזוע

ההתעוררות מעצימה את כיוון האהבה

היכולת להיענות לאי-סדר ולזעזוע דרך הכרה והסתגלות. כוח התחרות והדחף לקפוץ ראשון אל הלא-נודע.

עמדת סמיכות של הצטלבות העירנות

ראש-אל מיכאל

קו 5 –   סימטריה Symmetry

מרומם:   הארה מושלמת שכאשר מבינים את מהות הזעזוע יכולה להפוך את התבניות הרגילות לעיבוד סימטרי שנישא על גבי הזעזוע ומונע את ההרס שלו. השלמות של אגו הלוחם דרך עיבוד (הסתגלות) אינסטינקטיבית.

מורד:   הנטייה, כשמחפשים את המהות, להסכים לזעזוע אחד רק כדי להיות מוצף בבא אחריו. האגואיזם ליהנות מהניצחון ולאבד את הדריכות.   

רבעון החניכה, ראלם של אלציון

נושא: מטרה מתגשמת דרך תודעה

נושא מיסטי: העד חוזר

42 Gate 21 < Gate 51  > Gate  

שער זה הוא חלק מערוץ החניכה, עיצוב של הצורך להיות ראשון, שמחבר את מרכז האגו (שער 51) עם מרכז ה-G (שער 25). שער 51 הוא חלק מהמעגל האינדיבידואלי (מרכוז) עם מילת המפתח "העצמה".

שער 51, שער הזעזוע, הוא האנרגיה ליוזמה אינדיבידואלית, שנתמכת על ידי הרצון והאומץ של מרכז האגו. היא מגלמת את הכוח להתחרות, מניעה אותנו להיות צעד אחד לפני כולם, להסתכן וללכת למקום שאיש לא היה שם כדי למצוא או ליצור מקום לעצמינו. אנחנו מעוצבים לעמוד בשוק ולגרום שוק לאחרים, להוציא אותם מקליפתם, לעורר אותם לצאת מאזור הנוחות שלהם ולהדריך אותם לקראת התעלות ואהבה  עצמית. אהבה לחיים עצמם. התחרות המתמדת שבאה עם המיומנות של העולם החומרי, מעוררת ומעצימה אותנו. עם זאת, בניגוד לאומץ וכוח הרצון שנותנים לנו אנרגיה, זהו פוטנציאל להרפתקנות שמסכנת את הלב הפגיע גם באופן פיזי וגם באופן נפשי.

הסוד לשמירה על בריאות הלב שלנו היא לשים את עצמנו במרכז על ידי התכווננות לאסטרטגיה ולסמכות שלנו, ולהרגיש בפנים כאשר יש לנו את הרצון להיכנס למאבק, ומתי אין לנו רצון כזה. ההדרכה תאפשר לנו להתאים את עצמנו לטבע של כל שוק או אי הסדר שאנו מתמודדים עמו, ותיתן ללב שלנו את המנוחה שהוא זקוק לה כדי להחלים מהמעורבות שלנו עם העולם.

“הנוף היומי” DAILY VIEW – המתפרסם על ידי IHDS – מייצג את ההשפעה שיש לשמש (70% מפעולת  הנוטרינוס) על האנושות, כשהיא נעה דרך השערים והשורות של המנדלה. טרנזיטים הם פוטנציאל שאפשר לראות באחרים ובעולם מסביב, וכן, אם נכון לך, כשאתה עוקב אחר האסטרטגיה והסמכות האינדיבידואליים שלך, זה יכול להיות גם חלק מהחוויה האישית שלך.

למידע ופרטים נוספים, אנא פנו לספר:  The Definitive Book of Human Design

תפריט נגישות