דפנה כהן-מינץ

052-8749507

גילוי והקדמה על ידי אחד השותפים שלנו,  ציר הזמן בהשראת חקירה נוספת, והרצאות רא אורו הו  בשנת 2004 על שפעת העופות.

גילוי והקדמה

אלא אם אתה ג'רד לטו (שחקן וזמר אמריקאי) וחזרת זה עתה מהתבודדות בדממה במשך12 יום במדבר, אתה מודע להשפעה הגלובאלית של הקורונה
 ( COVID-19).

נראה ש- COVID-19  אובחן לראשונה בסין ב- 17 לנובמבר 2019 first diagnosed. אם זה נכון, בדיקת הבודיגרף של העיצוב האנושי מוצדקת.

הערה: ב-17 למרץ פורסם מאמר שקבע ש- COVID-19 הוא species to species transmission, מוירוס לוירוס (העברה חוצת מינים). מעבר מתרבית לתרבית ולא אתגר הנדסי, כפי שסברו חלק מהחוקרים.

 

הבודיגרף לעיצוב הראשון של וירוס  COVID19-

זה היה הטרנזיט ב-17 לנובמבר, 2019, בשעה 12 בצהרים UTC.  שימו לב שערוץ 26 – 44, ערוץ הכניעה (דזיין של מעביר) ו-  50-27 ערוץ השימור (דזיין של אפוטרופסות)- מוגדרים.

בסוף נובמבר 2002, פלוטו החל את הטרנזיט של שער 26. ב- 2004 רא דיבר על ההשפעה של פלוטו שעובר דרך שער 26, שער האגואיסט, בנוגע להתפרצות שפעת העופות  ( H5N1), שארעה  ב- 2003. רא ציין את  הויראליות של H5N1כאשר קוטב הירח הדרומי חצה את שער 44. הוא תאר את שער 44 כגשר ל- העברה חוצת מינים.

כפי שפורט לעיל, ערוץ 26 – 44 מופעל במפה של התחלת ה- COVID-19  כאשר שער 44 הוא גשר ויראלי. בהשוואה לדיאגנוזה הראשונה של מפת היומן דזיין של ה- H5N1, ששם שער 26 הוגדר, ושער 44 הגיע כטרנזיט במועד מאוחר יותר (ראה למטה בציר הזמן).

 

ל- COVID-19 יש את ערוץ 26-44 של הכניעה מוגדר,  אך מעבר לכך ה- 50-27 – ערוץ השימור – שהוא חלק ממעגל ההגנה השבטי – גם הוא מוגדר ומחובר לערוץ 26-44. הערוץ הזה מתמקד על השימור וההזנה של השבט כדי להבטיח את הישרדותו. (המחקר עוקב אחר מקור הווירוס לשוק החיות הפראיות בווהאן, סין, מקום ששם כנראה עבר מחיות לאנשים).

 

ציר הזמן בהשראת חקירה נוספת

ציר הזמן המעניין של שערים 26  ו- 44ת והפעלות אחרות בקשר לוירוסים ומגיפות :

בסוף אוקטובר 1997, חודש לפני שH5N1 אושר ב- 18 מקרים בהונג -קונג (the first major outbreak)  והרג 6 אנשים, שער 26 הופעל גם על ידי ונוס וגם על ידי מרס למשך שבוע. ובמהלך 3 ימים מתוך השבוע, שער 44 גם הוא הופעל על ידי מרקורי.

ב- 28 לדצמבר, 1997, הונג קונג מחליטה לשחוט את כל העופות (1.3 מיליון) כדי למנוע עוד התפשטות של H5N1. באותו יום ערוץ 19/49 הוגדר, ומרקורי בדיוק עבר דרך שער 26,  פירוט בהמשך.

מה – 19 בדצמבר  עד 6 בינואר 1998, הודות לתנועת נסיגה, מרקורי בילה סה"כ 18 ימים בשער 26. מרקורי בדרך כלל עובר דרך שער ב-4 ימים* /.myBodyGraph Transit Tool Ephemeris

בסוף נובמבר 2002, פלוטו התחיל טרנזיט של שער 26.

בדצמבר 2002, (a month before H5N1 reemerged for the first time since 1997), שער 44 הופעל (שוב!) על ידי מרס וונוס ביחד, למשך שבוע בשעה שפלוטו היה בטרנזיט של שער 26.

במרץ 2004,קוטב הירח הדרומי נכנס לשער 44.  רא ציין את הויראליות  ל H5N1  כאשר קוטב הירח הדרומי היה בטרנזיט בשער 44.  הוא תאר את שער 44 כגשר להדבקה חוצת מינים.

הערות אחרונות

במהלך 40+ השנים האחרונות כל גורמי השמיים החיצוניים עברו את שער 26:

נפטון:     1977 – 1981
אוראנוס:  1985 -1987
שבתאי:    1987  ו-  2016-17
פלוטו:      2002 -2005

ייקח עוד זמן לפני שאיזושהי פלנטה תהיה בטרנזיט שוב.

כדאי גם להזכיר שיופיטר עבר בשער 26 ב- 2019, מסוף ספטמבר דרך רוב אוקטובר, ויצא רק שבועיים לפני מפת ההתחלה של COVID-19.

או קיי, עד כאן לגבי הנתונים. בהמשך תמצאו את השיחה מס' 1 של רא על שפעת העופות באפריל 2004, ולאחריה הקלטה שלו כאשר שב לדון בנושא בספטמבר של אותה שנה.

היו בריאים ובטוחים,

צוות ג'וביאן

במקרה שפיספסתם:

  Support During the COVID-19 Coronavirus Event | Some Free Resources During These Challenging Times

Avian Flu

From Ra’s Daily Views | Thursday, April 15, 2004

Last month in my discussions of the transit of Pluto into the 26th, and the transit of the north node into the 24th and the south node into the 44th — this 44/26 connection, the definition in the channel of Surrender, the channel of the Transmitter — I talked about the advent of Avian Flu, bird flu. And yesterday in the International Herald Tribune was a major editorial by leading members of the medical community about great fears of a bird flu pandemic next year.

שפעת העופות
מתוך ה- DAILY VIEWS  של רא,  יום חמישי, 15 באפריל, 2004

בחודש שעבר, בהרצאות שלי על הטרנזיט של פלוטו לתוך שער 26, והטרנזיט של הקטב הצפוני לתוך שער 24ת והקטב הדרומי לתוך שער 44 – הקשר הזה של ה- 44/26, ההגדרה בערוץ הכניעה, ערוץ המעביר  – דיברתי על התגלותה של שפעת העופות, שפעת הצפורים. ואתמול, בהרלדטריביון הבינלאומי היה מאמר מערכת חשוב שנכתב על ידי חברים מובילים של הקהילה הרפואית על הפחדים הגדולים ממגפת שפעת העופות בשנה הבאה.

אחד הדברים המעניינים היא הדרך שבה מתארים איך המחלה יכולה בעצם לעבור בין המינים. כולנו בעולם נבהלנו ממגיפת הסארס בשנה שעברה.  מגיפת הסארס היתה שונה. זה היה מבוסס על תנועה של מחלה מיונק לאנושי. זה מסיבט (חתול אוכל בשר).  יש הרבה סוגי בשר מאזורים פראיים שנאכלים בסין כמטעמים, ביניהם הסיבט שמאוד פופולרי. זו המחלה שהייתה שם בסיבט, שיכלה לקפוץ לאנושיים וכך החלה מגיפת הסארס.

שפעת העופות, כפי שזה נראה עכשיו, על אף שפגעה בבני אדם, היו אלה בני אדם שהיו מעורבים ישירות עם העופות. אין מקרים ידועים של שפעת העופות שעברו מאדם לאדם. היה דיון מאוד ברור במאמר על הדרך שבה זה פועל. הם מצאו  במשך השנים כאשר עקבו באיזו דרך מתפתחות שפעות, שהדבר הראשון הוא שהתפרצות המחלה היא בין החיות. בשלב מסוים המחלה מגיעה למימדים מגפתיים. ואז היא הופכת  למגיפה עולמית. 

אז למשל, התפרצות שפעת העופות – וזו קרתה במספר מקומות בדרום מזרח אסיה – בתאילנד, בויטנם, בהונג קונג, בסין – פתאום במהלך חודשים זה היה בארה"ב, בקנדה. במלים אחרות, זה הגיע לנקודת הפוטנציאל המקסימאלי ופשוט קפץ לתוך – בימינו ובתקופתנו עם התנועה של דברים זה כל כך פשוט להפוך לגלובאלי.

יש משהו מאוד מרתק בכל זה.  כדי שהמחלה תוכל "לקפוץ" לבני אנוש, מה שבעצם צריך לקרות הוא שאדם שיש לו שפעת, שפעת רגילה, ממגוון השפעות הרגילות, יבוא במגע עם עוף שנגוע בשפעת העופות. זה הזמן שבו ישנה האפשרות לגנים להשתלב, ומכאן מגיע הפוטנציאל למעבר לבני האדם.

ואז זה לוקח זמן דגירה לפני שמגלים את המתודולוגיה לתנועה  – האם זה יעבור דרך נוזלי הגוף, האם זה יעבור דרך האטמוספירה רק מנוזל על הנשימה, לא משנה מה. במילים אחרות, המחלה המשולבת מחפשת, אם אפשר להשתמש בשפה הזו, את השיטה הטובה ביותר למשלוח. ואז היא נכנסת לתוך האוכלוסיה האנושית.

אם נחזור ונסתכל על מגיפת הסארס, מה שנוכל לראות בעצם זה שכאשר מסתכלים על הקשר שבין המינים -בין בני האדם והיונקים, ואת הקשר שבין המינים שישפיע בצורה העמוקה ביותר על המערכת הביולוגית, מסתכלים על הגשר שקיים בין ה- 19/49.  מה שמאוד מעניין בזה הוא הנתון וההבנה שזה גשר לחיבור בין המינים ושאלה בני האנוש שיהיו הפתוחים ביותר להיות המסלול הגנטי המשולב של המאמץ ואז הם הפוקוס האידיאלי לתוכנית חיסון. מובן מאליו שאין לנו את הסוג הזה של הסטטיסטיקה שיכולה לאפשר לנו לרשום אנשים בהתאם לדזיין שלהם. 

בעלי שער 44 הם הגשרים

כאשר מדובר בשפעת העופות AVIAN FLU   ז\ה משהו ברור לגמרי. אנחנו מסתכלים על ה- 26/44.  ומה שאנחנו מסתכלים עליו זו הפתיחה של הפוטנציאל לקפיצהחוצת המינים. כל מי שיש לו את הגשר הזה, כל אחד שנושא את שער 44 כחלק מהדזיין שלו במהלך השנים הבאות, למי שיש את שער 44 כחלק מהדזיין שלו, הולך להיות תחת לחץ להגדרה מפלוטו בשער 26, והם הגשרים הסבירים ביותר למעבר של שפעת העופות מהיותה נעולה בתוך אילוץ שקשור לעופות. לא רק שזה נכנס לתוך אדם אנושי אבל זה הופך גם לבר העברה. ולא רק זה, אם הייתה לנו האפשרות לשקף את האוכלוסיה בחיפוש אחר שער 44והיינו מסוגלים באופן ספציפי לשקף את האוכלוסיה ל- 44.4 אז היינו רואים מיד את היצורים שהם המיועדים ביותר להיות הגשרים.

באופן בסיסי, כל מה שאדם רוצה מאנשים אלה זה לא כל כך תוכנית חיסון, אלא להבטיח שהם ישארו מחוץ לתחום של אוכלוסיית העופות. שהם לא עובדים במשחטה, שהם לא עובדים בחוות תרנגולות, ושהם לא עוסקים עם מה שהוא המקור הפוטנציאלי של הצד השני של המחסום מפני שהם גשרים טבעיים. ברגע שמישהו עם שער 44 חולה הוא צריך להיכנס לבידוד. הם צריכים בטוח להיות בבידוד במובן שהם צריכים להיות בנפרד, שוב, מסביבת העופות שהיא מצע הגידול להעברה של שפעת העופות.

לקרוא את המאמר זה בעצם להיות די מודאג. הם מצפים לשפעת שבאמת תהיה עוצמתית באופן קיצוני. אחד הפלאים של היומן דזיין, שבמכניקה של היומן דזיין אנחנו יכולים לראות את קו התמסורת ואנחנו יכולים לראות איפה הגשר. יום אחד כאשר היומן דזיין יהיה יותר מקורקע באוכלוסייה הקולקטיבית, הסוג הזה של ייעוץ יהיה בעל ערך רב,ובודאי יהיה משהו שיוסיף לבריאות ולרווחה של כלל האוכלוסייה.

מה שאני אומר לכל אחד מכם, יש לנו מאזינים בכל רחבי העולם ובסוגים שונים של סביבה, שאם יש לכם את שער 44, זה באמת משהו שאתם צריכים להיות מודעים לו. ואם אתם מקבלים שפעת בתקופת השפעות וודאו שאתם נמצאים בנפרד משאר האוכלוסייה, הבטיחו שאתם לא נותנים לזה להימשך. וודאו שאתם מאפשרים לעצמכם להחלים דרך התהליך מבלי ליהפך למכשיר, פשוטו כמשמעו למכשיר, כגשר למעבר של זה לתוך העולם האנושי.

למעשה, בגלל טבעו של העולם וטבעו של הנוט-סלף, יש סיכוי קטן שזה לא יקרה מתישהו בשנה הקרובה. אבל זה משהו שכולנו צריכים לחשוב עליו כאשר מסתכלים על הערך המהותי של הבנת הטרנזיטים, הבנת מערכת היחסים של בני אדם וצורות אחרות, ובמיוחד לראות את החשיבות של הקשרים הבין-מיניים.

אלה מכם שלא מודעים לזה, היומן דזיין זה חלק מידע רחב הרבה יותר שניתן לי, הידע של הדזיין של צורות. לכל צורה יש מטריצה (סביבת התפתחות) ייחודית, והן שונות למאוד. רק לאנושות יש מטריצה של 64 שערים. לכל אחת מהצורות השונות, בין אם הן יונקים או צמחים, או חרקים, או אם הם ציפורים, דגים או זוחלים, לכל אחת מצורות אלה יש קשר בין-מיני לאנושות, דרך בהן הצורות יכולות לתקשר אחת עם השנייה.

להבין את הגשרים האלה זה באמת פותח עיניים. זה גם מזכיר לנו שאנו צריכים להיות מסוגלים לשמור על הגשרים האלה כדי להגן על עצמינו בפני מוטציות שיכולות להיות הרסניות לאוכלוסייה האנושית. מגיפת שפעת העופות יכולה להיות משהו הרסני בהשפעתה. וזה באמת משהו שמזכיר לנו את החשיבות של להעביר את הידע הזה ואת המכניקה של הידע אל תוך העולם.

אני יודע שזו לא הייתה ההרצאה המרנינה ביותר מבין הרצאותי, אבל אני באמת חושב שזה משהו מאוד חשוב שעלינו להכיר. וכל כך חשוב לאלה שיש להם את שער 44 לקחת את זה בחשבון.

שיהיה לכם יום טוב.  אמשיך מחר.

— Ra Uru Hu, April 2004

myBodyGraph Transit Tool Ephemeris

Avian Flu | Part 2

From Ra’s Daily Views | Monday, September 27, 2004

https://jovianarchive.lpages.co/the-coronavirus-bird-flu-c…/

About Your Teacher

 רא אורו הו הוא המייסד והמודיע של שיטת היומן דזיין .

רא נולד כאלן (רוברט) קרקוואר במונטריאול, קנדה, ב-9 באפריל 1948 ובילה את ילדותו שם. אחרי שסיים תואר ב.א. במדעי הרוח הובילה אותו הקריירה שלו לעולם העסקים כמנהל פרסום, מו"ל של כתב עת ומפיק תקשורתי. האומנויות היו חשובות לרא, והוא הביע את עצמו כמחבר מוסיקה והופיע כמוסיקאי כל חייו.  ב- 1983 עזב את קנדה למסע ארוך, שבסופו נחת באי איביזה שבספרד, בו בילה שנים כמורה בבית הספר.

בינואר 1987 קרתה לו חוויה מיסטית בלתי רגילה שלאחריה היה לו מפגש עם "הקול" – אינטליגנציה עליונה מעבר למה שאי פעם חווה בעבר. המפגש ארך 8 ימים ולילות, שבמהלכם הוא קיבל תיקשורים של ידע – מה שידוע כיום כשיטת היומן דזיין. 

רא הקדיש את 25 השנים הבאות לפיתוח והנחלת השיטה ברחבי העולם. יחד עם משפחתו, גר בארה"ב, גרמניה ובמשך רוב הזמן באיביזה, מקום שבו נפטר במרץ 2011.

JOVIAN ARCHIVE   הוא האתר הראשון והרשמי של העבודה של רא אורו הו, מייסד שיטת היומן דזיין.

Jovian Archive is the first and official site of the work of Ra Uru Hu, founder of The Human Design System.

Copyright protected 2004 – 2020 © All Rights Reserved. .

המאמר תורגם לעברית באופן חופשי.

תפריט נגישות