דפנה כהן-מינץ

052-8749507

שיטת העיצוב האנושי

היומן דזיין היא סינתיזה הן של תורות עתיקות יחד עם המדעים המודרניים:

התורות העתיקות הן : אסטרולוגיה,  ה-אי צ'ינג הסיני , הצ'קרות ההודיות והקבלה היהודית.
450px-Planets2013-2המדעים המודרניים הם:  אסטרונומיה, גנטיקה, ביוכימיה, פיזיקה קוונטית ועוד.

השילוב והסינתיזה של התורות עתיקות יחד עם המדעים המודרניים  יוצרים מבנה חדש הנקרא "בודיגרף". זהו תרשים ויזואלי של הגוף האנושי המציג לנו את המערכת האנרגטית הייחודית לכל אחד ואחת מאתנו, וכיצד זורמת האנרגיה בגוף. המבנה האנרגטי שלנו הוא הבסיס לכל התנהלות הגוף והנפש האנושית.

היומן דזיין משלב את מרכיבי האישיות כפי שהוטבעו ברגע הלידה, יחד עם המרכיבים הגנטיים של הגוף שנוצרים שלושה חודשים לפני רגע הלידה.

בפעם הראשונה ישנה מפה מדויקת וויזואלית של שילוב בין הגוף לבין הנפש.

האנושות מתחלקת לארבעה סוגי טיפוסים, ולכל טיפוס יש דרך נכונה לו להתנהל בעולם.  כאשר אנחנו נעשים מודעים כל אחד למבנה הייחודי המסוים לו,  ולומדים איך לחיות נכון את מה שמתאים לנו – החיים זורמים בנינוחות ובשמחה. אנחנו מקבלים את עצמנו, ומאפשרים גם לאחרים להיות מה שהם ללא שיפוטים. תארו לעצמכם עולם ללא שיפוטים….

היומן דזיין משתמש בנתוני הלידה כדי ליצור את הבודיגרף שלנו.  הליך זה מבוסס על מדע הנוטרינוס, חלקיקים תת-אטומיים הנושאים גם מסה וגם אינפורמציה המגדירים את ההדפס הייחודי שלך.

אנחנו חיים באוקינוס צפוף של נוטרינוס עם טריליוני נוטרינוס שמקורם בכוכבים של מערכת השמש שלנו.  הם עוברים דרך הכל כשהם משאירים הדפס של אינפורמציה בכל מקום בו הם נעים.

פרס נובל בפיסיקה 2015  מוענק לשני חוקרים שחקרו את הנוטרינוס. ועדת הפרס הכריזה “שזהו דבר בעל חשיבות פורצת דרך בהבנה שלנו את היקום”.  ואנחנו חיים במציאות הזו כל חיינו מבלי להבין איך זה באמת עובד.

תפריט נגישות