דפנה כהן-מינץ

052-8749507

רה אורו הו

ra

רָה אוּרוּ הוּ  – שנולד כאלן (רוברט) קרקובר הוא המייסד של מערכת היוּמן דזיין, העיצוב האנושי. 

נולד ב- 9 לאפריל 1948 במונטריאול קנדה, היה פיזיקאי ואיש עסקים, אולם בשלב מסוים של חייו  – 1983 – יצא "לחפש את עצמו" באירופה.  הוא התמקם באי איביזה בספרד, וב- 1987 עבר חוויה מאוד מיוחדת שקשה להסביר אותה. זה היה מפגש עם מה שהוא כינה "הקול".  הוא תאר את החוויה המיסטית הזו כמפגש עם אינטליגנציה "גבוהה בהרבה מכל דבר אחר שהתנסה בו לפני כן".

המפגש ארך שמונה ימים ולילות, בהם הוא לא אכל, לא שתה ולא ישן, מ-3 לינואר עד ה-11 לינואר  1987.  המפגש הזה מתואר בפירוט באתר.  במשך שמונת הימים האלה קיבל רה  ידע אודות הטבע המכאני של היקום.  נמסר לו במפגש עם "הקול" שהוא נבחר להיות המודיע של הידע הזה שיורד עכשיו ליקום. הידע היה מדעי ומפורט ביותר, אולם ארך לרה  מספר שנים על מנת לגבש אותו בצורה הניתנת להסבר ולימוד.

כאדם סקפטי מטבעו עם רקע בפיזיקה,  הוא החל ללמד את היומן דזיין רק אחרי שהאמינות של השיטה הוכחה באמצעות סטטיסטיקה.  רה השתמש בשיטה הזאת ללמד אנשים להתחבר לעצמם ולחיות חיים בריאים יותר. לאחר ההתנסות הוא הקדיש את חייו להוראה ולפיתוח של מערכת היומן דזיין.  הוא נסע ברחבי העולם, הרצה והסביר על הדרך, הקים את בית הספר הבינלאומי ללימוד היומן דזיין  (IHDS), ופיתח קורסים ברמות שונות המתאימים כמעט לכל אחד.

25 שנה לאחר שהחל במשימתו, נפטר רה באופן פתאומי ב-12 למרץ 2011 באי איביזה, ספרד.

תפריט נגישות