דפנה כהן-מינץ

052-8749507

איך מוצאים את שעת הלידה המדויקת?

נתוני הבודיגרף נקבעים על ידי שעת הלידה המדויקת. ולמה?  כאשר היילוד יוצא מבטן אמו הוא יוצא לאויר העולם, שאיננו ריק. זהו "מרק" אנרגטי מסוים הנכון לאותו מקום ולאותה שעה. המבנה האנרגרטי הזה יוצר את הדפס האישיות המוטמע בהוויה החדשה שהגיעה לעולם. ההדפס הזה ילווה את ההוויה במשך כל חייה.

מאחר ובהיומן דזיין יש שכבות רבות של דקויות, רצוי לקבל את שעת הלידה המדויקת. הדיוק האבסולוטי לא הכרחי בשלב הראשוני, אבל אם רוצים להמשיך ולחקור את הידע – רצוי לדייק.

ניתן להשיג את השעה המדוייקת בכמה אופנים:

  • לבקש את שעת הלידה המדוייקת מבית החולים בו נולדת. המידע נמצא בארכיונים של בתי החולים שעדיין פעילים. יש למסור את מספר תעודת הזהוי של האם (הפרטים נשמרו בתיק היולדת).  לפעמים גובה בית החולים כמה עשרות שקלים עבור העבודה הכרוכה בחיפוש המידע בארכיונים.

 

  • לבקש את שעת הלידה המדוייקת ממשרד הפנים בטלפון: *3450. ויש אומרים גם במייל –   info@piba.gov.il .   מאז הקמת המדינה לערך נרשמת שעת הלידה של היילודים על פי חוק. כששוחחתי עם אחות מיילדת היא הסבירה לי שהנוהל הוא שהתינוק יוצא לעולם, מונח מיד על בטן אמו ואז נרשמת שעת הלידה. אבל לא תמיד הועברה שעת הלידה למשרד הפנים.

אני נולדתי לפני הקמת המדינה. בית החולים בו נולדתי בחיפה נסגר לפני שנים רבות ולא נשאר זכר לארכיון (רבים חיפשו אותו גם לפני). אמי ז"ל, שנפטרה בשיבה טובה בשנת ה- 95 לחייה, נשבעה שכל הילדים שלה נולדו באותה שעה – שעה  2  בצהרים ("כשהגברים הלכו למנוחת הצהרים"). לשלבים הראשונים של התהליך שלי בהיומן דזיין זה הספיק, אולם לא הייתי שקטה.  רציתי להיות בטוחה שזה באמת הזמן הנכון ולא ממש סמכתי על דיוק הזכרון של אמי, שילדה ארבעה ילדים.

מורתי מארה"ב הפנתה אותי לאסטרולוג וודי שהנתונים שהוא סיפק נבדקו שוב ושוב ונמצאו מדויקים מאוד. ניתן להתקשר אתו דרך המייל.   http/s://www.prasannanjyotish.com

התחקיר נקרא BIRTHTIME RATIFICATION .   מאחר וידעתי את שעת הלידה בתחום של 4 שעות – התהליך היה פשוט ועלותו סבירה. במידה ואין יודעים שעה כלל – התהליך הוא מורכב יותר.  נתבקשתי למסור תאריכים שונים מחיי ומחיי משפחתי, על פי המוסבר היטב באתר. כעבור כמה שעות הייתה התשובה:  "אין שום מצב שנולדת בשעה  2.   אילו היית נולדת בשעה 2 – אמך לא הייתה בחיים, היית גרה במדינה אחרת וילדיך לא היו נולדים בתאריכים שהם נולדו.  את נולדת בשעה  13:28  ו- 30 שניות."   

תפריט נגישות