דפנה כהן-מינץ

052-8749507

הומוגניות מול ייחודיות

אנחנו חיים בעולם הומוגני.  כולם רוצים להיות כמו כולם, ולהתחרות מי יותר טוב. אנחנו משווים כל הזמן. לא ברור לנו מדוע לאחרים מצליח ולנו לא. וכשאנחנו מנסים להצדיק את עצמנו אנחנו נופלים לבור העמוק של סיפורים על גבי סיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו.

האמת היא, שאנחנו שונים. והטבע תמיד מוביל אותנו לרצות להיות מה שאנחנו לא. זו דרכה של אבולוציה.

אבל מה אנחנו כן?  מה מתאים לנו?  איך נוכל לחיות כ"אני" האמיתי שלנו?

אנחנו יודעים בשכל שכל אחד הוא ייחודי ומיוחד.  ילדי הגן היום כבר מכריזים על כך מגיל צעיר (יחד עם "אתה לא תחליט עלי…."). אבל איך אנחנו יודעים באמת מי אנחנו?  מה המבנה האנרגטי שלנו שמוביל אותנו בדרך החיים?

היומן דזיין מדגיש את הייחודיות של כל אחד ואחת.  מציאת הדרך הנכונה לך – היא המפתח. היומן דזיין היא האומנות של הדיפרנציאציה.

היומן דזיין היא מערכת קבלת החלטות.  קבלת החלטות נכונות בחיים היא הדבר המשמעותי ביותר שאנחנו עושים בחיינו. זה משפיע על הכל. לכל אחד ואחת מאתנו יש צורה מסוימת הנקבעת על פי העיצוב שלו, בה נכון לו/לה לקבל החלטות. קבלת החלטות נכונות לכל אחד על פי ייחודו מאפשרת חיים של זרימה ומיצוי הפוטנציאל הנכון לו.

ניתן לעשות שינוי בכל שלב בחיים.  אבל חשוב לדור שלנו לסלול את הדרך לדורות הבאים, לצעירים, ולאלה שעוד לא נולדו.  תארו לכם עולם בו אנשים תומכים בילדיהם להיות "הם עצמם" ולא מחנכים אותם להיות כמו ……    עולם של דיפרנציאציה בו לכל אחד יש תפקיד בפאזל הגדול של החיים וכל אחד מאפשר גם  לאחר להיות מי שהוא. באמת וללא שיפוט.

אם אתם נמנים על האנשים הסקרניים ומעוניינים לדעת יותר –   אתם מוזמנים לשוטט באתר, להתקשר, ולקבל מבוא אישי או קבוצתי. ההזמנה היא להתנסות ולראות אם זה מתאים לכם.

תפריט נגישות