דפנה כהן-מינץ

052-8749507

ארבעה טיפוסים

איזה טיפוס אתה?

ארבעת הטיפוסים בהיומן דזיין

כל בני האדם מתחלקים ל-4 סוגי טיפוסים:

מניפסטור –  MANIFESTOR      manifestor2

מניפסטורים הם טיפוסים אנרגטיים. תמיד יש להם את היכולת ליזום ולפעול, והם אינם זקוקים לעזרה של איש כדי לעשות זאת. הם בנויים אנרגטית כך שהם סגורים בעצמם וההילה שלהם בעצם דוחפת החוצה ומשמשת כמחסום לעולם החיצון שלא יפריע לעצמאותם. המניפסטורים, שבעצם רק 9% מהעולם הם כאלה,  הם משאת נפשו של כל אחד. כולם רוצים להיות מניפסטורים. זה הדגם השולט כיום בעולם. כל הורה חולם שלילדיו ייזמו ויצליחו.  האם אמרו לכם זאת אי פעם? בכל אופן, הצורה הזו של פעילות עצמאית היא ייחודית למניפסטורים. והאחרים אפילו נרתעים מהעצמאות שלהם ומהצורה שהם יכולים להשפיע על אחרים. כאשר מניפסטורים פועלים הם תמיד משפיעים על אחרים, ויוצרים גלי השפעה נוספים.  על מנת לצמצם את ההתנגדות שהם יוצרים סביבם, האסטרטגיה של כמניפסטור היא להודיע מראש לפני שהוא פועל. עצם ההכרזה מראש יוצרת אמון וסוללת את הדרך עבורם לנוע בחופשיות ללא התנגדות. כאשר מניפסטורים לא חיים את טבעם האמיתי הם תמיד מתמודדים עם כעס. כאשר הם מבינים זאת ומודיעים לפני שהם פועלים, הכעס הזה הופך לאמון ולשלום.

ג'נרטור –   Generator-2GENERATOR

טיפוס הג'נרטור  (ותת הקבוצה של מניפסטינג ג'נרטור) מהווים את הקבוצה הגדולה ביותר.  כמו כמניפסטור, גם הג'נרטור הוא טיפוס אנרגטי. יש להם את כוח החיים. זו האנרגיה שגורמת לדברים להיות.   70% מאוכלוסיית העולם הם ג'נרטורס.  האנרגיה אצלם עובדת אחרת.  הם לא יוזמים כמו המניפסטורים, אלא מחכים שהעולם יביא אליהם את הדברים כדי שיוכלו להיענות להם.  לג'נרטור יש הילה חמה ועוטפת, והוא מקבל לתוכו את העולם שמגיע אליו. האסטרטגיה שלו היא להיענות ולא ליזום.  לא להתחיל דברים אלא להיענות למה שמגיע אליו, ורק אם הדבר מתאים לו.  ברגע שהג'נרטור בחר להיענות לאדם, אירוע, פעולה, או כל דבר, הוא אז יכול לפעול במלוא הכוח והעוצמה שיש לו. הג'נרטורים הם בנאים גדולים. יש להם הרבה אנרגיה אבל הם חייבים לנהוג נכון עם האנרגיה הזו אחרת יהיו העבדים של אותה אנרגיה. כאשר ג'נרטור חי את החיים וגורם לדברים לקרות הוא פוגש בהתנגדויות רבות. אם ילמד להיענות למה שמגיע הוא יוכל לצמצם את ההתנגדויות ואת התסכול שנובע מחיים לא בהתאם לעצמי האמיתי שלו. רק אז יחווה סיפוק.

איך לזהות ג'נרטור?  בבודיגרף, כל מי שהריבוע השני מלמטה צבוע אצלו באדום – הוא ג'נרטור.

 בקבוצה זו כלולים גם המניפסטינג ג'נרטור, שהם ג'נרטור לכל דבר.

פרוז'קטור   projectorPROJECTOR

  הפרוז'טורים הם טיפוסים לא-אנרגטיים ומהווים כ- 20% מהאוכלוסיה.  שלא כמו המניפסטורים והג'נרטורים – הם לא כאן כדי "לעשות".  כשם הג'נרטורים הם הבנאים הגדולים, כך הפרוז'קטורים הם מנחים גדולים והם כאן כדי לעזור לטיפוסים האחרים (ובמיוחד לג'נרטורים), לנהל את האנרגיה שלהם.  מבחינה אנרגטית הפרוז'טורים סופגים וקולטים את האחר בצורה ממוקדת מאוד. תפקידם לקבל הכרה ולהבחין בפוטנציאל של הסובבים אותם.  האסטרטגיה של הפרוז'קטור היא לחכות להזמנה. לחכות להזמנה הנכונה. ההזמנה הזו, שמכירה בפוטנציאל הייחודי שלהם, קוראת לכוח של הפרוז'קטור. כאשר פרוז'קטור מנסה ליזום וליצור הוא פוגש בהרבה התנגדויות והתנגדויות אלה יכולות להשאיר טעם מר מאוד. היעד של הפרוז'קטור הוא להצליח, ולא לחוות מרירות, וזה יכול לקרוא כאשר מכירים בפרוז'קטור וביכולתו.

מזהים פרוז'קטור על ידי כך שהוא לא מניפסטור, ולא ג'נרטור, אבל יש לו לפחות שני מרכזים מוגדרים.

רפלקטור  REFLECTOR

 reflectorרפלקטורים הם ייחודיים מבין כל הטיפוסים האחרים משום שכל המרכזים שלהם פתוחים. הם טועמים את החיים מהיבטים שונים ואין שום דבר קבוע באופן שבו הם מתנהלים. הם משתנים ומושפעים מתנועת הירח (ולא השמש כאצל הטיפוסים האחרים) ויש להם את היכולת לשקף את התוכנית הגדולה.

האסטרטגיה של הרפלקטור דורשת סבלנות. על מנת להגיע להחלטות בריאות וברורות הם חייבים לחכות למחזור הירח שאורך כ- 28,5 יום. כאשר הרפלקטור אינו מתנהל באופן אמיתי כעצמו הוא יכול לחיות חיים מוטרדים על ידי אכזבות מאחר והם כל כך מושפעים מהאנרגיה של האחרים. עם זאת, המטרה שלהם היא לא להיות מאוכזבים מהעולם אלא להיות מופתעים מהעולם ולמצוא את אלה שמוכנים לעשות את השינוי.

מזהים רפלקטור על ידי כך שכל המרכזים פתוחים (לבנים, לא מוגדרים).

משום שהצורה בה הם פולטים את האנרגיה שלהם איננה קבועה. הם פתוחים מאוד לעולם סביבם. כל המרכזים שלהם פתוחים (ללא צבע).  הם מהווים אחוז קטן מאוד מהאוכלוסיה, בערך  1%.  המתנה שלהם שהם מחוברים לתוכנית הגדולה מסוגלים לקלוט את האנרגיה של האחרים ואת עולמם ולשקף להם אותם.  משום פתיחותם הרבה הם באופן טבעי מוגנים באופן אנרגטי להתנגד לקלוט הכל ורק דוגמים את האנרגיה סביבם. האסטרטגיה של הרפלקטור דורשת סבלנות. על מנת להגיע להחלטות בריאות וברורות הם חייבים לחכות למחזור הירח שאורך כ- 28,5 יום. כאשר הרפלקטור אינו מתנהל באופן אמיתי כעצמו הוא יכול לחיות חיים מוטרדים על ידי אכזבות מאחר והם כל כך מחוברים לאנרגיה של האחרים. עם זאת, המטרה שלהם היא לא להיות מאוכזבים מהעולם אלא להיות מופתעים מהעולם וממה שיש לעולם להציע.

מזהים רפלקטור על ידי כך שכל המרכזים פתוחים (לבנים, לא מוגדרים).

תפריט נגישות